O stavitelných podvozcích toho bylo napsáno hodně. Rád bych na světlo světa vynesl základní fakta o konstrukci a vlastnostech stavitelného podvozku.
Stavitelný podvozek je:
- pojízdná pružina po tlumiči za pomocí závitů stavící kostky jinak řečeno takový pojízdný a těžší sportovní podvozek,
- univerzální podvozek zpravidla určený na určitý rozsah modelů a motorů. Tento rozsah se s cenou podvozku zmenšuje,
- podvozek s rozsahem alespoň 50mm snížení,
- unikátní systém jak dosáhnout ideální vzhledu a funkce, když použijete extrémní alu kola a nebo při dodatečných úpravách.
Konstrukce stavitelného podvozku vyžaduje matku, závity a většinou dvě pružiny + klobouček. Jinak řečeno kupu mrtvé váhy. Díky univerzálnosti podvozku a mrtvé váze je tento podvozek tvrdší než sportovní pevný podvozek. Stavíky je tedy možné označit za podvozky tvrdší nebo lépe řečeno za základní a přirozenou vlastnost stavíků. Dražší stavitelné podvozky nabízí i nastavení tvrdosti, což může tento malý neduh kompenzovat.
Výškově stavitelný podvozek je unikátní zařízení, které dovolí přesně na milimetr nastavit výšku vozidla tak, aby kola nedřela a výška splňovala ty nejpřísnější požadavky vlastníka vozidla.
Jaké značky dávají smysl?
- Mezi nejlevnějšími určitě TATechnix. Více recenze TATechnix
- Za podvozky vyšší kategorie považujeme AP Sportfahrwerke.
- TOP třídu podvozků reprezentuje KW.
Recenze stavitelných podvozků
-
- Administrátor
- Příspěvky: 69
- Registrován: úte 29. lis 2011 8:55:18
- Bydliště: Server
- Kontaktovat uživatele:
Recenze stavitelných podvozků
- Přílohy
-
- sportovni-vyskove-stavitelny-podvozek-ta-technix-na-vw-polo-derby-8686c-75-09-94.jpg (26.72 KiB) Zobrazeno 23760 x